Takde mood lah sial -.-

Okay . aku memang fedup gila babi tahi hanjing hari ni -.- sumpah bengang gilaaaa. aku pun taktahu kenapa aku bengang !

 k first - aku dah kene kemas kelas pastu maulidur rasul bagai . tapi kelas aku tak menang-2 jugak ! pastu kene dende ngan cikgu . haihhh

second - balik-2 sekolah je aku kene kemas rumah apa bende binatang ntah ! haihh macam lanchau ! aku kemas je lah .

third - malam aku nak online pastu adik aku menyemak nak main gameeee babi apa ntah . aku kene marah then tak dapat online sebab kene mengalah ngan adik aku . macam lah sial kan ? weh budak -.- kau kalau tak kacau hidup aku tak boleh kan ? aku memang menyirap je tengok muka kau yang macam -__________-

fourth - lepas dah kene marah bagai . aku menangis sorang pun tak pujuk . haihh kesian aku :( aku pun text lah arai . sampai tahun keberapa pun aku taktahu dia tak reply-2 . aku tunggu dia text aku dari pagi . then bila aku text dia tak reply . kau baca pun kau bengang kan ? aku lagi lah bengang sial ! pastu dia pulak yang takde mood bagai . aku yang sakit hati . dia yang badmood . aku yang minta maaf binatang semua hmmm :( dia boleh lagi aku  comment-2 ngan betina . haihhhh sabar je lah kan ?nak buat macam mana .

memang aku cakap hari ni hari paling sial sedunia ah ! k byeeee
aku dah menyirap . sorry kalau aku mecarut bagai tadi -.-