kenape kau berubah weh ? :(

sumpah sedih gila oh :( dia dah berubah gila . aku taktahu kenape dia jadi macam tu . sorry lah kalau aku couple ngan kau , kau tak happy :') aku tak perfect macam ex-2 kau yang dulu . aku tak lawa macam dieorang . aku tak comel macam dieorang . aku sedar weh :) tapi kau fikir lah weh , aku jaga perasaan kau . aku tak cakap bende mencarut kat kau . kau maki-2 aku , aku diam je . aku tak cakap pape pun . aku pun ade perasaan weh :) kita couple ke tak aku pun taktahu . kita macam bukan orang yang couple tahu tak ? aku save gambar kau dalam laptop ni . siap ade album kau lagi . kau ade buat ? kerja kau nak marah-2 aku semua . kau badmood , k . aku tak kacau kau . jangan lah kau badmood kau lepaskan semuanyaaa kat aku :( aku tak paham perasaan kau macam mana . aku try paham k ? aku baca status-2 kau yang dulu dengan nina semua sweet-2 bagai . tapi ngan aku ? ada kau buat ? aku tak suruh pun kau buat . aku cuma nak kau macam orang lain . member-2 kau semua aku tengok sayang gf dieorang macam sayang mak dieorang . kau ? hmmm aku malas nak heboh-2 dalam blog . tapi aku dah tak tahan oh . AKU SAYANG KAU GILA BABI KAU TAHU ! serious aku selalu nak text kau nak call kau semua . tapi kau macam nak-taknak je . kau reply lambat then sekajap je pastu tak reply memanjangg -.- dulu masa aku tak pakai hp kau kata susah nak contact bagai . sekarang bila aku dah pakai , text pun tak :( aku pakai hp ni sebab kau tahu tak ? sumpah sedih doh . time aku tulis post ni aku menangis tahu tak ? kau tengah online sekarang ni , aku IM kau . ade kau reply ? yeahhh aku tahu kau hot . kau selalu busy . k aku paham :') aku nak kau yang dulu . aku nak MUHD AZRAEI AZIM yang mase 7 FEBRUARY dulu . kau ingat tarikh ni ? mesti tak kan ? hmm ni tarikh kita couple weh :( time ni kau sweet sangat . aku suka kau time ni . kau tak badmood semua . sekarang ? yeahh aku cuba paham kau lagi :') aku harap kalau kau baca ni . kau berubah lah k ? aku tak kesah kau nak marah aku pun sebab nak heboh-2 pasal kau dalam blog . sorry sangat . blog ni luahan hati aku . aku taknak cerita kat kau . aku nak kau sendiri bace :) last word , aku SAYANG kau <3