Dear diary,
               
                     Harini, 18/7/2011 hari paling bodoh, sial, kimak semua lah dalam hidup. Memang aku rasa nak mati je do. Sedih gilaaa :( Pagi-2 time aku gosok tudung nak pergi sekolah, then tudung tu terbakar. memang aku nak menangis gila bhai. tu je lah satu-2 nye tudung aku yang ada. yang lain semua pendek :') pastu aku tktahu nak wtpe. Aku tknk ponteng sbb hari jumaat aku dh tk dtg. Sedih gila do :( pastu mak aku bg tudung aku time drjh 6, kalau aku tanya kau, kau nk pakai tk? mesti lah tknk kan. dah lah buruk, pendek, tkde lencane, ahhhhh aku terpakse sbb aku tknk ponteng. aku gosok, time tu pukul 7.05. ada lagi 15 minit. aku gosok punya gosok, dgn iron mcm BABIIII!! FCUK IRON TU! EH SIAL LAH PUIHH. okay chill aien chill -.- sambung citer, aku pun pakai tudung. eee geli gila do! aku tk suka. mak aku suruh gak. then aku tktahu camne aku boleh menangis. air mata yang mengalir banyak gila mcm nangis orang mati. Harhar :'( time tu dah pukul 7.15. Aku gosok banyak kali pastu mak aku cakap
                                           mak: tkyah lah gosok lagi! pakai je lah! 
                                           aku: masalahnye tk boleh pakai lah! 
                                                  #YA ALLAH, maafkan aku sbb aku meninggi suara :(
                                           mak: *terdiam, mesti mak aku sedih sbb suara aku tinggi gila time tu :(

mana taknya weh, aku tension gila babi do time tu :( aku masuk bilik, pastu mak aku ckp tkyah sekolah. aku tknk act, tp nk wt camne. Baru bape minit, AR text aku. Ya Allah aku happy gila. time aku sedih, mesti dia ada :) Tp....

AR: .
AKU: Knp?
AR: Tk sekolah ke?
AKU: Tak
AR: Nape you call semalam?
AKU: Saje je.
AR: Nape you tk pergi sekolah.
AKU: Tudung sekolah terbakar.
AR: Nape tudung you terbakar?
AKU: I salah gosok td
AR: Nape you salah gosok?
AKU: Iron tu lah! mcm babi!
AR: Nape iron tu mcm babi?
AKU: Ntah lah. mcm fuck je!
AR: Sape mcm fuck?
AKU: Iron tu lah!
AR: Nape iron tu mcm fuck?
AKU: Dah lah! I dah lah tension! cikgu marah-2 i sbb tk dtg. i tktahu nak ckp ape dah. mama i pulak asyik cakap i ni selalu bt hal. I dah penat cmni!Kbye :'(
AR: K fine, you ingat you sorang je tension? pergi mampos lah dgn kau punya tension! kau tk fikir aku punya tension plak, dah lah! aku malas nak layan orang mcm kau ni, nak gurau sikit pun tkboleh, kau tengok lepas ni, kau text sikit je aku ckp aku tension. Aku nasihatkan kau baik kau MATI je lah! tkpayah aku text ngan kau dah. 

*YA ALLAH :( lepas aku baca je text dia ni, air mata aku mengalir gila-2 do. aku tak sangke dia boleh ckp camni kat aku :( mmg lah dia mula-2 main-2. tp aku sumpah tgh bengang, aku bg lah text tuu. Tapi dia reply ni. aku rasa nak mati pun ada time. sedih yang amat kau thu tak?! :((((( org tgh badmood, dia tanya mcm-2 soalan, kalau kau mesti marah jugak kan? tp sumpah biy, i sayang gila kau you. I tk pernah nangis seteruk ni you thu tak? mata i bengkak gila babi :( selama ni you je paham i :( tp knp sekarang you dh lain? you tak mcm lelaki yang i kenal dulu. Pleasee :( I really need you now :( jangan tinggalkan aku weyyyy :( patuu aku reply..

AKU: Kau tkyah nasihatkan aku. Aku mmg akan mati, harini jugak! So kau tkyah text aku dah kan?btw aku minta maaf kat kau if aku banyak menyusahkan kau k? Kau tc je lah. bye :')
AR: Saya tension, jangan kacau saya.
                                                          AKU TAK REPLY------------->

Aku menangis dn terus menangis :( aku memang sedih tahap dewa bin dewi lah aku cakap kau. Haihhhhhh.
aku tktahu nak wtpe dah. Orang yang kedua paling aku sayang dlm hidup aku tinggalkan aku. Arghhhhh :( mmg susah lah hidup aku lepas ni tanpa kau :( aku harap kau happy k? Aku akan happy kalau kau happy sayangg. Papepun saya akan tetap sayang awak....