Hai, wassuuuuuup guys? Hihi okay now nak story about couple couple coupleZZzzz -.- haaaa time couple punya lah kau biy baby kat wall kau tuu. Macam kau je yang couple. Mama papa iloveyou FOREVER lah bagai. WAHHHHHHH SWEET SHIALLLLL!! Macam bodoh kay. Haha tapi bila dah break, haaaaa amek kau maki sana sini. Yang lelaki cakap perempuan tu bohsia, cikaro. Padahal kau yang cium-2 dia tangkap-2 gambar bagai. Kau nak cakap dia bohsia? ABAHH LU BOTAK AH BRO!! jaga sikit mulut kau kay? STFU. Yang perempuan lak maki-2 lelaki cakap curang semua. Tulis kat status nak jual dara semua. Sayang sangat kan? Apa pun boleh nak dptkan lelaki tu balik. Mula lah tulis kat staus bende pelik-2. Haihh aku bace tergelak-gelak  dibuatnyaaa hahahahah :D hey come on guys, BE MATURED KAY. bukan family kau je yang ade fb. Satu dunia pun ada lah weh. Orang lain baca kau punya status tu semuaa lah. Jaga ah sikit adab tu. Lagi-2 kalau perempuan. Nak jual dare bagai. HEYYYY!! maruah kau sng-2 je kan jatuh? Yeah mmg kau just TULIS, tapi tak semua manusia berfikiran sama macam kau lah bodoh! So hati-2 lah sikit. Ni tak macam kau sorang je ada FACEBOOK tuuuu. Masa couple punya lah sayang tangkap-2 gambar sama-2. SEHIDUP SEMATI LAH KONON, bila break? Haaaa fikir lah ye. Yeahh aku tahu if kau terasa, msti kau cakap ' ELEH, AIEN TU MACAM TAK PERNAH BUAT LAK' yeahhh aku mmg tak pernah nak buat bende bodoh tu semua. nak jual harga diri tu semua? sorry aku bukan BOHSIA. mmg lah sedih if dah break, aku pun menangis jugak time break ngan arai dulu, tapi takde lah sampai nak update status jual maruah semua do! Nilai harga diri aku tinggi. Kau tahu apa? HAHAHAHA setakat menangis tu standard ah, bf kau tinggalkan kau? takkan kau gelak? mesti kau nangis kan bingai! OKAY SO KALAU KAU TERASA, KAU PUNYA PASAL LAH. KAU NAK MARAH AKU? LIKE I CARE? HUH BLOG AKU SUKAHATI AH NAK UPDATE APE-2 PUN. KDIAM..

----------------------------------------------------------------------END----------------------------------------------------------------------

Semalam, kita nak try iron kain. then
Tengok tuuuu, kain kita :(
habis koyak dahhhhhhh
hahahaha
iron tu selalu jealous ngan kita
gedik ah, tak suka kita
hahaha sedih kain koyak sudah kbyee


   Friend request :OO SORRY
seriously aku malas nak app korang
tengok lah kalau rajin aku app ye :)
KBAIIIIIIIIIIII :D