Batak Nak Hot ==


                                                              
Assalamualaikum. Hihi hi hi :D lama gila tak updatekan? haha sorry lah actually malas + no topic nak update. but ramai suruh ==' haha so saya taknak hampakan peminat blog saya ni, saya update je lah :D hahaha
 Okay, nak cerita pasal sorang member ni . Aku memang BENCI TAHAP GABAN kat dia ni . sebab apa ? sebab dia bajet ! nak hot ! err . sumpah fuck ! Dia suka pinjam barang-2 aku . sebab nak hot ! add semua member aku yang hot-2 :D gel-abah right ? then dia suka kat ARAI -.- TEFAKKKK! wey, kau nak calang balak aku pun agak-2 lah bhai . muka tak semegah . eeee benci tol aku ngan kau . Kau nak hot ke? Takpayah lah wey, hot-2 nak pergi mana sayang? mati masuk kubur jugak kan ? :D

                                                                

K dah malas nak cerita pasal budak hot ni dah :D tutup kes . eeee haha :D nak cerita pasal ARAI pulak lah . haha k sumpah dia dah berubahh :D berubah macam mana? Yeahh berubah macam 7 FEBRUARI dulu . still ingat tarikh tu ? yeahh tarikh kami couple . dia berubah wey ;D sweet sangat ! Aku sayang dia oh <33 HAHAHA thanks ye happy kan i balik :)

                                                                 
 ♥ ILYSFDMABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ