16/03/2011 :)

ehem-2 , haha kau nampak tarikh tu ? yeahh kau tahu kenapa ngan tarikh tu ? haha taktahu kan ? meh sini saya citer :D hihi sumpah tarikh ni aku HAPPY gila babi doh :D sebab apa ? sebab hari tu pada tengah malam , aku gayut ngan AMIRUL HAFIFI :D . hahaha kau kenal ? alaa budak hot tu ;D hihi sumpah best gila oh gayut ngan dia . macam-2 topik dibincang kan . haha dia nyanyi bagai . haha memang happy sangat doh . aku buat super saver satu jam , then dah habis aku gayut-2 tak berhenti . kredit aku dari tujuh ringgit lebih tinggal 12 sen (: haha hebat kan ? tapi agak sedih sebab tak sangke pulak kredit aku boleh habis macam tu :(( hahaha :D takpe lah aku tak kesah janji aku puas sembang ngan dia . dia ni baik oh . biasa lah ex saya tu :D hihi topik hot malam tu pasal nak jumpe , asyik sembang pasal nak jumpe je ;) hihi pastu sembang nak tukar sekolah lah . nak sekolah sesame . sebab boleh rehat sesame , balik sesame . haha binatang apa tah kami merepek ;D haha then pindah rumah bagai. alahaii berangan kuat je kan ? hohoho . 

p/s - Fifi kalau kau bace kau mesti bangga kan ? haha sayang kau lah encemboy :D