CREDIT TO PEREMPUAN

ouh yeahh, kutuk lah aku lagi kat blog kau tu ! ADA AKU KESAH KE ? kau pikir kau kutuk aku kau boleh hott ? aku taktahu cerita sebenar . that's why aku marah bodoh , then aku dah tahu aku mintak lah maaf . even MUKA KAU DAH TERCALAR BAGAI HARAM APA TAH KAU MEREPEK KAT BLOG CIBAI KAU TU , sekurang nya aku tahu cerita sebenar . biasa lah tu orang cakap kau perampas . diaorang taktahu apa-2 . nanti lama-2 okay lah . PERLU KE KAU KUTUK-2 AKU KAT BLOG KAU ? ADA KE AKU KUTUK KAU ? dah okay kau cari masalah ! pukimak betul . kau tulis macam-2 tu tak tercalar pulak MARUAH AKU ? watafak . hey betina sukahati mak bapak aku lah nak terhegeh-hegeh kat jantan aku . aku kacau hidup kau ke CIBAI ? sikit pun tak kan ? yang kau lebih-2 asal ? menggelabah nak bagi tahu semua orang yang kau tak HADAP kat dia. kau fikir diaorang kisah ? masalah lah kau . muka matang perangai bebudak . aku memang suka gaduh ngan member pasal bf . adakah itu masalah untuk kau ? tak kan ? dah tu biar lah yang kau susah-2 marah aku gaduh sebab jantan apahal bodoh ? FUKIMAKKKKK ! kau tak payah nak bajet sangat yang kau tu je BETUL ! semua orang pernah buad salah lah der . so kau takpayah nak BETUL JE KIMAKKKKKK ! aku mengutuk kau sebab kau mengutuk aku ! cuba kau tak kutuk aku ! aku takkan kutuk kau . nak tulis nama aku bagai kat blog kau ! aku pun boleh . EYRA APA NAMA KAU PUN AKU TAK TAHU LAH . haa dengar sini post ni aku credit untuk kau ! aku harap kau sedar lah weh baca ni . BUKAN AKU JE YANG PERNAH BUAD SALAH . SEMUA ORANG PERNAH .setakat nama tercalar boleh hilang lama-2 . PAHAM TAK BODOH ?