mulakan hidup baru :)

sorry lama tak update , busy and malas nak update .


HURM . nak tahukk maksud title blog aku nie , HURM , aku sekarang nie nak mulakan hidup baru dgn siapa pun aku taktahukk lah .

HURM . ye laaa , budak yang aku sayang gila gila BABIKK dah tinggalkan aku .
huihui . dia dah ada GF BARU , memang lah selama nie aku ngan dia cuma kawann , bagi dia ! bagi aku , aku dah anggap dia lebih dari seorang kawan , of course lah jealous kan ?

HURM , ada GF tak bgtahu aku pulaa tuh , dalam text kau cakap nak couple ngan aku , sayang aku lah , cinta aku lah , itu lah , ini lah . tapi .. HURM ,

aku tak kesah lah kau nak couple dgn sesiapa pun , tapi aku nak kau sendiri yang bgtahu aku , nie tak weh , member kau yang bgtahu , lagi lah aku sakit hati kan ?

HURM . sampai hati kau buad mcm nie kan ? aku single sbb aku nak tunggu kau minta couple ngan aku
.
aku tinggalkan ex aku , ex yang PALING AKU SAYANG kau tahukk ! sebab siapa ? sebab kau ! kau tahukk tak ?! HURM it's okay lah , lupakan jea ah , bende dah jadi . huhu .


AKU HARAP KAU HAPPY COUPLE DGN BETINA KAU OKAY ? 



and and aku nak cakap something kat EX YANG PALING AKU SAYANG , HAHA
Fye : COUPLE BALIK NGAN AIEN JOM ? hahaha :D